lørdag 10. januar 2009

Juhu, ein Award ...








Juhu, ich habe einen Award bekommen !!! Er ist von Marianne und ich freue mich sehr, sehr darüber - vielen Dank :) Es gibt so viele kreative Menschen und so viele schöne Bloggs in diesem herlichen Hobby... Ich weiss so viele, die diese Auszeichnung verdienen..., aber leider haben nicht alle einen Blogg zu dem ich linken könnte. Heute gebe ich den Award weiter an:
Diese Bloggs sind aussergewöhnlich bezaubernd und schön, und der Gedanke dahinter ist einfach: Freunde zu finden und Freunde zu sein. Unsere Hoffnung ist, dass, wenn die Auszeichnung verblasst ist, neue, weitere Kontakte, ja vielleicht Freundschaften geknüpft wurden. Bitte nimm Dir Zeit und schenk ihnen etwas von Deiner Aufmerksamkeit.
Gib diesen Award an acht Blogger weiter, die dann jeweils wieder acht neue wählen. Bitte füge diesen Text an die Awardsverleihung an."
******************************************************************
Juhu, jeg har fått en Award fra Marianne. Jeg gleder meg stort vennen - tusen, tusen takk :)
Det er sååå mange flotte og kreative mennesker, og utrolig fine blogger... Jeg vet om mange som jeg gjerne skulle sendt denne utmerkelsen til, men ikke alle blogger. Så i dag velger jeg å sende en award videre til:
Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse.
Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar