torsdag 1. januar 2009

Hier ist er...

... mein Blogg. Ich dachte mir, dass ich mir im neuen Jahr auch endlich einen Blogg einrichte. Dies wird ein gemischter Blogg, teils auf deutsch und teils auf norwegisch. Mal sehen, wie das klappt. Noch ist er ganz schön leer, aber ich hoffe, dass ich 2009 kreativ bin und ihn mit Leben füllen werde. Natürlich mit vielen Stempeleien, sicher meist Karten, aber auch andere Projekte, denn das ist mein Lieblingshobby. Ich freue mich über Besuch hier in meinem Blogg, also hinterlasst gerne Spuren, freue mich über alle Kommentare von euch :o)
Und nicht zu vergessen, ich wünsche euch
ALLES GUTE FÜR DAS NEUE JAHR !!!
*****************************************************************
Her er ...
min blogg. Det nye året har akkurat begynt og jeg skal endelig også lage meg en blogg. Dette blir en blandet blogg, både på tysk og på norsk. Får se hvordan det går. Den er fortsatt ganske tom, men jeg håper at jeg er flink og kreativ i 2009, og at jeg fyller bloggen med mange kort og andre prosjekter, for det er yndlingshobbyen min. Koselig å få besøkher inne, og legg gjerne igjen noen spor etter deg, gleder meg over alle kommentarer fra dere :o)
Og ikke for å glemme det, jeg ønsker dere et
RIKTIG GODT NYTT ÅR !!!

1 kommentar:

  1. GRATULERER med blogg!!! Sååå gøy. Og så proff du har fått den allerede. Jeg legger deg til blogglista mi med en eneste gang:)

    Så nydelige postit-bøker du har laget. Så artig at du fant et stempel som lignet på jenta di. Jeg har et som ligner på tantebarnet mitt, så det skal hun få på bursdagskortet sitt i mars.

    Jeg gleder meg også til neste hobbytreff, og til Strømmen-treffet 17. januar.

    Godt nytt år!!

    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett