søndag 18. januar 2009

Whiff of Joy - Neues vom Stempeltreff am Wochenende... / Noe nytt fra stempeltreff i helgen ...




Am Samstag war ich mit 3 lieben Stempelfreundinnen, eine davon meine liebe Kusine - huhu :o) auf einem tollen Stempeltreff mit insgesamt 20 'Stempelfrauen' in Oslo. Marathon so zu sagen. von 10.00 bis 24.00 Uhr !!!
Mit Shopping und Essenspause war trotzdem genug Zeit um selbst kreativ zu sein, bei anderen zu gucken und sich Inspiration zu holen und natürlich gesellig zu sein ... :o) Denn das ist ja gerade das Schöne an so einem Treff !!
Bei mir herrscht immer noch das Post-it-Bücher 'Fieber', deshalb hier zwei neue...
Einen guten Wochenstart, bis bald :o)
****************************
Ikke så mye nytt fra meg, men er fortsatt i Post-it-bok 'feber' og viser dere to av mine nyeste... De ble laget på et kjempeflott stempeltreff i Oslo. Jeg reiste dit med kusina mi og 2 kjære venninder, vi var i alt 20 'stempelgærne damer', som holdt det gående fra 10.00 til 24.00 !! Reineste maraton :o), ja man kan vel kalle det for 'Oslomaraton' det også *lol*, med en herlig shoppepause på Bikuben - jippi !!!
Ha en fin uke :o)

2 kommentarer:

  1. Takk for sist Antje. Kjempekoselig!! De flotte post it bøkene dine er smittsomme, nå er jeg også i gang, det ble to på meg i dag:)

    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett