fredag 30. mars 2012

"12 tags of 2012" Tim Holtz

Jeg deltar i Tim Holtz sitt prosject for 2012 som går ut på å lage en tag hver måned etter inspirasjon fra Tim's månedstag. I mars er det en kjempefin mosaikk teknikk som gir hele tagsen et skikkelig 3D løft. 
Under ser dere min tolkning. Jeg har brukt et nydelig bakgrunnstempel fra La Blanche, som inngår i en hel serie, det var en gang en gave fra min mamma.
Metall charms i bronze, som jeg liker veldig godt, teksten fra en Kort&Godt stempelplate og papirene på mosikken er fra Tim Holtz sin blokk Idea-ology "Lost and Found" som er helt vidunderlig og flott til mannekort.



***********************************************************************
Ich nehme an Tim Holtz seinem Projekt "12 Tags of 2012" teil und so sieht mein März - Tags aus. Diesen Monat gibt es eine wunderschön Mosaikktechnik, die das Motiv sehr gut in 3D hervorhebt.
Folgendes habe ich verwendet; einen sehr eleganten Hintergrundstempel der zu einem klassischen Stempelsett von La Blanche gehört, ein Geschenk meiner Mutti.
Metallcharms in meiner Lieblingsfarbe Bronze, der Text stammt vom norwegischen Desig Kort& Godt "Füll die Tage mit Leben, nicht das Leben mit Tagen" und die Papiere des Mosaikk stammen aus Tim Holtz seinem Papierblock Idea-ology "Lost and Found" der fantastisch für Herrenkarten passt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar