lørdag 31. mars 2012

Treffkake Kongsberg Mars 2012

Forrige helg var det kortlagings og scrappehelg på Kongsberg igjen , og det var veldig morro. Jeg hadde min debut som scrapper og lagde min første albumside i 12x12 ...
og må innrømme det ga mersmak *lol*. Lagde også annet - et kombinert bursdagskort med to LO'er, men det er fortsatt hemlig, da det er en bursdagsgave. Så det få komme her senere.
Viser istedet treffkaken jeg hadde med meg - kaller den for Antjes Sommerkake" og oppskriften finner du i KOKOSbloggen hvis du er interessert.
Riktig god helg og en ha en fin start i påsketiden !!

************************************************************************ 

Am vergangenen Wochenende war in Kongsberg wieder Basteltreffen, es war wieder richtig schön. Dieses Mal habe ich angefangen ein Album für unsere Tochter Thea Sofie zu scrappen; mein erster LO in 12x12 ...
Habe noch so einiges anderes geschafft, das ich aber leider noch icht zeigen kann ...
Stattdessen ein Bild vom Treffkuchen, den ich mit hatte und ein Klassiker in unserer Familie ist. Da hier in Norwegen immer alle fragen, wie denn der Kuchen heisst, habe ich ihn "Antjes Sommerkuchen" genannt ... :)
Danke für den Besuch und ein schönes Wochenende und eine gute Osterzeit !!

1 kommentar:

  1. Hi Antje,
    du bist doch auch ne stempelsüchtige, oder?
    Franzi hat mal wieder aussortiert:
    http://jayjaysflohmarkt.blogspot.com/
    schau doch mal vorbei vielleicht gibts da etwas für dich ;)

    SvarSlett