onsdag 29. februar 2012

"12 tags of 2012" Tim Holtz

hos Tim Holtz ... og det er min februar versjon. Fikk veldig, veldig mye inspirasjon av fredagens demoer med selveste Tim Holtz og Dyan Reaveley på Bikuben i forrige uke. Begge var utrolig hyggelige da de delte sin kreativitet med oss rundt 180 fremmøtte, (som var fordelt på 6 demoer). Fantastisk å stå en drøy meter unna Tim og se han i aksjon ... Kjenner at jeg fortsatt svever litt :)
Tok maaange bilder, de kommer etterhvert.
***********************************************************************
... heisst es bei Tim Holtz in diesem Jahr nicht nur zu Weihnachten sondern das ganze Jahr über  ... und so sieht mein Februar-Tag aus.
Der Nachmittag mit Tim Holtz und Dyan Reaveley bei Bikuben in Oslo am vergangenen Freitag war sehr, sehr inspirierend. Beide waren unglaublich gut, sehr sympatisch, freundlich, so kreativ ... Es war ein einmaliges und tolles Erlebnis, so nah, einen guten Meter, von Tim entfernt zu stehen und ihn seine Produkte und Techniken demonstrieren zu sehen... einfach toll :)
Habe viele Bilder gemacht, die erst mal sortieren, und dann kommen sie demnächst hier im Blogg.     

Danke für's Schauen und weiterhin eine gute Woche !!


4 kommentarer:

  1. Hei! Så kjempefin tag du har laget!
    Jeg ga opp å forsøke meg på taggene, fordi jeg manglet det aller meste som Tim hadde brukt. Men ser jo at du har laget en flott personlig vri.

    Du kan godt kopiere noen av bildene hvor du er med. Hadde vært artig med noen bilder hvor jeg er ved siden av Tim... Så legger du det ut, kan jeg kanskje kopiere det i bytte. Heidi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen, takk for hyggelig innlegg fra deg og taggen var artig å lage, med de forskjellige teknikkene som Tim viste :) Skal pöve å være med gjennom året, vi får se ...
      Fint at vi kan bytte bilder, tusen takk til deg. Mine kommer vel i neste uke en gang, litt travelt for tiden ...

      Slett
  2. hei, så fin den ble. tror vi må møtes og lage noen sammen :-). freu mich schon auf den nächsten den machst :-)

    SvarSlett
  3. Love your tag! Your cupid is adorable and I love how you staggered the hearts along the side. Also, a cool background!

    SvarSlett