torsdag 23. februar 2012

Ny Gratis kampanje

Jeg har kommet med i en ny kampanje hvor jeg via Buzzador kan teste LOVEFiLMs nye tjeneste Flex2 og har muligheten til å prøve et ubegrenset antall TVspill & filmer hjemme i hele to måneder.

Det er kjempeenkelt, jeg har allerede begynt og fått mine første leveranser hjem i postkassen. For så kunne se filmene i ro hjemme og levere de i ferdigfrankert returkonvolutt uten konstnader tilbake. Anbefales :)

Hvis du har lyst å prøve dette, så er det kjempeenkelt og jeg har muligheten til å la vennene mine få prøve! Til de samme gode betingelsene som jeg har fått. Legg igjen en kommentar eller send meg en email hvis du vil prøve.

Denne kampanjen handlet om filmer & TV-spill, men neste gang kan det være noe helt annet. Synes du det høres interessant ut, og vil vite mer, kanskje bli Buzzador selv, gå inn her.
Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene. Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.

Klikk her , så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er Theasmama).

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar